Yerli oyun şirketi Panteon’un “Home Restoration” oyunu, dünya listelerini salladı!

50’den fazla ülkede en çok indirilenler arasına giren Home Restoration sadece iki günde 1 milyondan fazla kişi tarafından indirildi.
Yerli oyun şirketi Panteon’un “Home Restoration” oyunu, dünya listelerini salladı!

2004 yılında kurulan Panteon, “Home Restoration” oyunuyla Apple Store ve uygulama marketlerinde, ABD, İngiltere, Kanada, Rusya ve İtalya başta olmak üzere 50'den fazla ülkede en çok indirilenler sıralamasında zirvede yer aldı. Home Restoration, sadece iki günde 1 milyondan fazla kişi tarafından indirildi.

Faaliyetlerini bir süredir ODTÜ TEKNOKENT’te sürdüren oyun şirketinin, geçtiğimiz hafta COVİD-19 salgını nedeniyle evden çalışma düzenine geçtiğini belirtelim. Teknasyon Yazılım'ın Panteon’u yurt dışı pazarlara açma stratejisi ile geçmişte şirkete ortak olduğunu hatırlatmakta da fayda var. 

Teknasyon Yazılım’ın ortaklarından Burak Sağlık konuyla ilgili açıklamasında şu ifadelere yer verdi: 

 Tüm ekip olarak Kovid-19 salgını sebebiyle evden çalışmaya başladığımız bu dönemde yakaladığımız bu başarı bizleri çok sevindirdi. Yeni bir uygulamayı veya oyunu uygulama marketlerine sunduğumuzda evde miyiz, ofiste miyiz, gece mi gündüz mü gibi kavramlarımız kalmıyor. Teknasyon ve Panteon’un tüm ilgili pazarlama ekipleri gecesini gündüzüne kattı ve bu başarıyı ortaya koydular. İnanılmaz hızlıydılar. Önümüzdeki dönemde Panteon’un daha fazla oyununu zirvede göreceğimize eminim. Dünyanın eve kapandığı bu zor günlerde insanların hayatlarına ufak da olsa bir eğlence katabilmek hepimize çok büyük bir motivasyon oldu.

Şirket, 1 ay içerisinde 10 milyon indirmeye ulaşmayı hedefliyor

Oyunun çok kısa sürede çok ciddi bir ivme yakaladığına vurgu yapan Panteon’un kurucusu Ufuk Şahin ise şöyle konuştu: 

Home Restoration ilk iki günde bir milyon indirilmeyi geçti. Bu başarının büyümeye devam edeceğine inanıyorum. Şu an itibariyle Amerika ve İngiltere başta olmak üzere 50'den fazla ülkede en çok indirilenler listesine girmiş durumdayız. Hedefimiz 1 ay içerisinde 10 milyon indirmeye ulaşmak. 

Hatırlarsanız, geçtiğimiz günlerde COVİD-19 nedeniyle mobil oyun tüketiminin arttığını sizlere aktarmıştık. Ufuk Şahin yaptığı açıklamada global bir sağlık sorunu yaşadığımız bugünlerde bile, Türk oyun stüdyolarının dünya mobil oyun pazarında çok önemli bir konuma sahip olduğunu vurguladı.