x

Swarm’a özel mesajlaşma özelliği geldi

swarmFoursquare geçtiğimiz yıl uygulamasını ikiye bölmüştü. Kendi adıyla yoluna bir mekan keşfetme, mekan yorumları ve puanlamalarının yer aldığı bir mecra olarak devam ederken, ortaya çıkan yeni uygulama Swarm ise kullanıcıların daha sosyal yönünü ortaya çıkarma amaçlı konumlandırılmıştı. Tüm check-in olma gibi özellikler Swarm uygulamasına aktarılırken, Swarm, ‘Plans’ sekmesi gibi getirdiği bazı yeni özelliklerle de kullanıcıların birbiriyle buluşmasını sağlamayı amaçlıyordu.

Foursquare ve Swarm ayrımından itibaren her ne kadar uygulamaya olan ilgi ülkemizde sorgulanmaya başlamış olsa da Foursquare, Swarm tarafında geliştirmelere devam ediyordu. Hatta yapılan açıklamara göre büyüme daha da hızlanmıştı.

Dün gece gelen güncellemeyle birlikte Swarm’a özel mesajlaşma özelliği getirildi. Daha önce kullanıcılar profillerine telefon numarası ekleyebiliyor ya da Facebook hesabını bağlayabiliyor, böylece iletişim uygulama dışından sağlanarak bir sosyal rehber görevi de görüyordu. Ancak artık gelen özel mesajlaşma sayesinde tüm kullanıcılar birbirine mesaj atabilecek. Böylece ‘Plans’ sekmesi de tarihe gömülmüş oldu. Bundan böyle kullanıcılar herkese açık değil sadece istediği kişi ya da kişilere plan sorup, özel mesaj aracılığıyla konuşabilecek.

Yorumlar (35)

  1. Mesajları nasıl siliyoruz

    Cevapla
  2. şimdiye kadar yapılması gereken bir geliştirmeydi. geç bile kaldılar

    Cevapla
  3. peki mesajları silme işlemini nasıl yapacaz

    Cevapla
  4. Mesaj silme butonu koymayı unutmuşlar

    Cevapla
  5. Delete yok 😀

    Cevapla
  6. Ferhat uruk |

    Arkadaşlar swarm da mesaj silme butonu yada bir formülü var mı lütfen paylaşın

    Cevapla
  7. Peki artik facebook arkadaslarimizi nasil etketlitcez?

    Cevapla
  8. Mesajları nasıl sileceeeez çöplük gbi olacak profillerrr

    Cevapla
  9. mesajları valla silemiyorum aha yakalanacaz 🙂

    Cevapla
  10. ergün yılmaz |

    mesajları silmenin yolu nedir böyle saçma bir şey yapılmış değildir heralde?

    Cevapla
  11. Silme secenegi neden yokk

    Cevapla
  12. hemen bir guncelleme gelmeli silinmiyor

    Cevapla
  13. serap yıldirim |

    Güncelleme güzel olmuş fakat Yanlış yazılmış bir yazıyı düzenleme yada silme butonu yok bu kötü bu konuda düzenleme yapılmasi gerekli

    Cevapla
  14. bu mesajların silinmesi için bir buton koyun lüütfn 🙂

    Cevapla
  15. bir süre sonra mesajlar kendiliğinden siliniyor 🙂

    Cevapla
  16. sanırım bir hafta sonra falan 🙂

    Cevapla
  17. Silmee butuno gelsin acil

    Cevapla
  18. slm msj için tarih ileriye alın tamamdır

    Cevapla
  19. en fazla bir iki gün tarihte ileride yasar sınız silinene kadar:)

    Cevapla
  20. silme butonu gelene kadar uygulamayı kökten sildim ahahahah

    Cevapla
  21. Swarmda en başta olması gereken bir özellikti.

    Cevapla
  22. tarih i ileri sarıyorsun siliniyor.. yenden tarih i eski haline alıyorsun msjlar geri geliyor… çok saçma olmuş..

    Cevapla
  23. tarihi nasıl ileri sarıyoruz ?

    Cevapla
  24. Mesajları birtek biz ve atığımız kişi görüyor demi ??

    Cevapla
  25. Mesajlar o bölgede olan kişiler tarafındanmı görülüyor, sadece yazdığınız kişimi görüyor

    Cevapla
  26. iki gündür swarm da mesaj atamıyorum. bu sorunun çözümü nedir acaba

    Cevapla
  27. Msj geliyor ama bakınca görünmüyor sorun ne olabilir ?

    Cevapla
  28. kişiyi arkadaşlarınızdan çıkarttığınız zaman mesajları da siliniyor. yani silip tekrar ekleyebilirsinizz

    Cevapla
  29. Gelen mesajlara nasıl bakabiliyoruz acil birisi cevap verebilirmi . . !

    Cevapla
  30. ben gelen msj ları açamıyorum nasıl açılıyor. güncelleştirdim ancak hala e-mail olark geliyor.

    Cevapla
  31. mesaj attığınız kişi arkadaşınız ise sildiğiniz takdirde mesaj da otomatik silinir. ha sildiniz diyelim, sizde ekli değil ama mesaj attı konuştunuz varsayalım. (bu özellik yeni geldi), bu mesajı kişiyi engelleseniz de silemezsiniz. çözüm: profil sayfanızın üstünde ayarlar- gizlilik ayarları – mesajlar – kısmında iki seçenekten “sadece arkadaşlar” ı seçip kaydedin mesaj silinmiştir 😉 daha sonra sevgilinizin yanından ayrılınca o seçeneği “arkadaşlar ve onların arkadaşları” olarak değiştirebilirsiniz.. ciddi bi ilişkiye başladığım için böyle bi yöntemi keşfettim. sadece dua edin duyguyla aramız bozulmasın. iyi sohbetler 😉

    Cevapla
  32. Arkadaşlar swarm sohpet konumunu nasıl kapatabilirim ??

    Cevapla
  33. emin ayderesi |

    tarihi nasıl ileri sarıyosun 5 ay önceki mesajlar geliyomu acaba

    Cevapla

Bir Cevap Yazın