x

Last Moon Games’in 3. oyunu Purple Cape 2013’te geliyor

Zaman zaman üstü kapalı da olsa Türkiye’nin mobil oyun konusunda gelecek vaadettiğini söylüyorum. Bu alanda itinayla geliştirme yapan girişimlerden biri de hiç şüphesiz Last Moon Games. Şimdiye kadar 2 oyun çıkaran LMG, Ocak 2013’te iOS platformunda 3. oyununu pazara sunacak.

Purple Cape adlı yeni oyun, Etohum15 girişimlerinden Lastmoon Games’in Creatures Mania ve GMO Busters’dan sonraki 3. oyunu ve muhtemelen en iyisi olacak. Purple Cape, LMG’nin önceki oyunlardan da elde ettiği birikimle kendi geliştirdiği oyun motoru (LMG Game Engine) ile üretilmiş ve daha keyifli bir deneyim sunmayı amaçlıyor.

Şimdilik sadece tanıtım videosunu paylaşabildiğimiz oyun ismini oyunun kahramanı Purple Cape’ten alıyor. Purple Cape, 43 bölümlük macerasında kötü kalpli cadı tarafından kaçırılan sevgilisini kurtarmaya çalışıyor. Küresel bir başarı yakalamak isteyen LMG’nin oyun videosu gibi oyunu da İngilizce ile tüm dünyaya yayılmak istiyor.

Yeni yayıncı Crescent Moon Games

LMG bu oyunu geliştirmek için yaklaşık olarak bir yıl çalışmış. Oyunun dağıtım kanalı için de çok sayıda yayıncı ile görüşülmüş ve zamanında Angry Birds’ün yayıncısı olan Chillingo ile birlikte çalışılmış. Fakat son olarak Ravensword, Paper Monsters ve Topia gibi oyunlarla popülerlik kazanmış olan Crescent Moon Games ile devam etme kararı alınmış.

Kısacası LMG’nin yeni oyunu Purple Cape, Crescent Moon Games tarafından dağıtılacak.

Peak Games’den destek

Lastmoon Games ekibinden aldığımız bilgiye göre tüm süreç boyunca Peak Games kurucusu Sidar Şahin de ekibe motivasyon katmak anlamında destek olmuş. Bağlantılarını ve tecrübelerini LMG ekibiyle paylaşmış. Zaten sağdaki fotoğraftan da bu birliktelik pekala görülüyor. (Sahalarda görmek istediğimiz sahneler.)

Kurucu ortağı ve oyun yazılımı geliştiricisi Levent Ahmet Sevgili, oyun yazılımı geliştiricisi Alper Acar, illüstrasyon/Grafik tasarım Seda Yazıcı, pazarlamacı Oğuz Özbatır ve oyun ekonomisi ve testlerden sorumlu olan Erol Kıroğlu’ndan oluşan 5 kişilik Last Moon Games’in Purple Cape’i önümüzdeki ay yayına sunacağını tekrar hatırlatalım.

Dilerseniz şimdiden oyunu eleştirmeye başlayabilirsiniz. 🙂

Yorumlar (11)

  1. Çok iyi bir ekip. Oyun da çok iyi. Umarım hak ettikleri başarıyı yakalarlar.

    Cevapla
  2. tebrikler oyun gerçekten güzel görünüyor. uğraşılmış 🙂 ama işin enterasan kısmı sega dönemine geri döndük hatta biraz daha geriye 🙂 ancak 2D ve 3D bir arada. tuaf bir durum. SEGA döneminde bir çok başarılı oyunlar vardı. Keşke onları da android ve iphone’da görebilsek.

    Cevapla
  3. iyi güzel her şey oluyor da, şu grafikler bi kaliteli olamıyor, ona yanıyorum ben :/

    Cevapla
  4. Bir yıl bir oyun yazarsın biri çıkar der ki “görüntü kalitesi kötü” işte bu insanları asmak gerekir 🙂

    Cevapla
    • Oyunun grafikleri background olarak yeterli olabilir ancak karakterin illustrasyonu ve hareketleri sıkıntılı görünüyor. Birde ilginçtir benim dikkatimi çeken bazı objelerin üzerindeki ışıklar objelerle birlikte hareket ediyor yani sadece leke, bu bana biraz baştan savma geldi, böyle birşeyi çözemiyorsan koymayacaksın. Bir yıl bir oyun için gerçekten iyi bir zaman grafiğe biraz daha zaman ayrılabilir, bu böyle nasıl olsa gider denip iş yapılmamalı.

      Cevapla
  5. Ben oyunun grafiklerini yada osunu busunu eleştirecek kapasitede değilim, benim yaklaşımım, bu işleri bizlerden birilerinin yapması gurur verici, hiç kimse ilk işinde mükemmeli yakalayamıyor, zamanla eksikler nelerse giderilir, maddi bir katkım olamayacak ama en azından sözlü olarak tebrik ederim ve başarılarının devamını dilerim, daha başarılı işlere imza atmalarını canı gönülden desteklerim…

    Cevapla
  6. Super frog?

    Cevapla
  7. Oyun gerçekten kodlama olarak kotarılmış. Ancak grafiğe biraz para ayırmak gerekiyor. Bizim oyun firmaları grafiğe önem vermiyor bu bi gerçek. Bu kadar insan emek veriyor ama dört dörtlük bir oyun zor bu mantaliteyle.

    Cevapla
  8. Oyunun tarzini PS3 deki Little Big Planet’a benzettim. Cok guzel olmus. Fizik motoru kullanan mobil cihazlar icin basarili platform oyunu ben gormedim. Basarili olma olasiligi oldukca yuksek.

    Oyun gelistirme suresince publisher ile calismis olmalari buyuk avantaj.

    Trailerda 43 Leveldan bahsediyor. Level yerine, kullaniciya hissettirmeden gecis animasyonlari vs. kullanarak surekli bir hikaye gibi yapilirsa daha iyi olur gibime geldi.

    Tebrik ediyorum ve basarilar diliyorum!

    Cevapla
  9. oyun son derece güzel olmus grafikler cokta mühim değil sonuç olarak daha yeniler.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın