Son yılların en sıcak konularından sosyal oyun ve günlük oyun ile ilgili elimize bilgi geçtikçe sizlerle paylaşmaya çalışıyoruz. İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü Teknoloji Geliştirme Bölgesi'nde faaliyet gösteren ve 2011 Etohum 40 girişimleri arasında olan 6Q oyun stüdyosu, 2008'de bilgi yarışmaları, kelime, masa ve kart oyunları geliştirmeye başlamış.
Kurucusu Okan Yıldırım'dan aldığımız bilgilere göre 6Q oyun stüdyosu, 2009'da %400'ün üzerinde, 2010'da ise %80'in üzerinde büyüme göstermiş. Infografikte dikkatimizi çeken bir bilgi de 18-24 yaş arası müşteri büyüklüğü ile 25-34 yaş arasındaki müşteri büyüklüğü arasında çok fazla fark olmaması.
Yani internetle çocuk yaşta değil de üniversite çağlarında tanışan kitle ile çocukluğunda internetle tanışan kitle arasında ortak zevkler çıkabiliyor. Çok fazla yorum yapmadan sizi infografik analizi ile başbaşa bırakalım.