Mobil işletim sistemlerinde iOS ve Android'in rekabeti sürerken kullanıcılar açısından seçim yapmak zorlaşıyor. Söz konusu oyunlar olduğunda ise farklı platformlarda rekabet etmek mümkün olmuyor. Bu alandaki boşluğu gören Aurora Feint, PlayTime adını verdiği altyapı ile iOS ve Android platformları arasında çoklu oyuncu rekabetini mümkün kılmaya çalışacak.
Apple'ın sunduğu Game Center oyun dünyasının sınırlarından hoşnut olmayan Aurora Feint, geliştirmek istediği gerçek zamanlı erişim platformunda sanal oyunculara da yer vermek niyetinde. Üstelik bu sanal oyuncu kesintisiz bir oyun keyfi için bağlantı hatalarında gerçek oyuncunun yerini dolduracak nitelikte olacak. PlayTime platformunda, sesli ve yazılı anlık mesajlaşmanın da sunulması planlanan bir diğer özellik. Yeni oyunların yanısıra varolan oyunlar için de PlayTime SDK'sı kullanılarak çoklu oyuncu desteği getirilebilecek.
Oyunlarda çoklu oyuncu desteği programlamanın kolay olmadığını dile getiren Aurora Feint CEO'su Jason Citron, PlayTime ile bunu kolaylaştıcaklarını aktarıyor. OpenFeint AppStore'un en büyük oyun sosyal ağı durumunda, platformun arkadaşlık uygulamalarına sahip bir yelpaze ile ortak platform destekli bir altyapı sunması gücünü koruması adına oldukça etkili olacaktır.
İlk Yorumu yazmak ister misiniz?
Yorum Yazmak için Giriş Yap