Otobüste Aşk Zamanı; OtobusteGordum.com
Arama
Yeni Girişimler

Otobüste Aşk Zamanı; OtobusteGordum.com

otobuste-logoDating projeleri global olarak çeşitlenmeye devam ederken Türkiye’den de niş bir dating projesi çıktı, OtobusteGordum.com. Proje eğlenceli fikriyle basında ses getirmeyi başararak -hem de doğal yollarla, ajansları yormadan- güzel bir ilk kullanıcı yakalamışa benziyor.

Otobüste kesiştiğiniz kişiyle bir şekilde iletişime geçme şansını Türk gençliğine armağan eden proje baharın son günlerinde “Lütfen arkaya doğru ilerleyelim” seslenişlerinin arasında ağızdan ağıza yayılacağa benziyor.

Kurgusu da gayet açık. Sürekli bindiğiniz otobüs hattının kodunu yazın, kişiyi tarif edin, sonra da gelmesini bekleyin. Ya da boşverin aradığınız kişiyi, otobüs odaklı bir sohbette bambaşka bir sevgili bulun kendinize, istediğiniz hatta buluşun daha sonra. (kurgunun bu son kısmı da benden:)

otobuste

Henüz navigasyon teknolojisi ya da herhangi bir mobil uygulaması olmayan proje desteklenirse 3G günleri yaklaşırken güzel bir konumlanmaya sahip olabilir. Alexa’da şimdiden TR 800’lere yaklaşmış, 5000 üyeye ulaşmışlar ve açılalı sadece 17 gün olmuş.

Ayrıca Ankara, İzmir, vb.. gibi yerel şehiriçi otobüs seferleri eklenmeye devam ediyor. Bunun dışında da metro, vapur, tramvay, vb.. araçlar da eklenecekmiş. Proje bu verimliliğini ve sempatisini korursa niş alanlarda sürdürülebilir gözüküyor; kafedegordum, trafiktegordum, kamyondagordum ya da ikarustagordum şeklinde liste uzayıp gidebilir. 🙂

*Projenin yaratıcısı Emre Akbaba’ya verdiği bilgiler için teşekkür ederim, keyifle projesinin gelişimini takip edeceğim.

Yorumları GösterYorumlar Gizle (27)
  1. ferdi dedi ki:

    muhtesem dusunulmus bir fikir helal olsun….

  2. Ergün dedi ki:

    nygirlofmydreams.com esin kaynağı bu site sanırım 🙂

    1. Erhan Erdoğan dedi ki:

      Ergün: Basın köşesi var sitede. Orada bir haberde bundan bahsetmişler. : )

  3. ozan dedi ki:

    Gecen cuma beyaz show da izledim bu siteyi, gerçekten cok yaratıcı bir fikir, yurdum insanı çalıştırmış gene kafayı. süper

  4. erne dedi ki:

    bence süper bi fikir. her insana nasip olmaz 🙂

  5. tolga dedi ki:

    siteyi ilk duyunca yok artık dedim ama girdikten sonra gerçekten başarılı bir proje olmuş ve site kurucusunu burdan tebrik ediyorum…

  6. Can dedi ki:

    Herkesin hayatında böyle bir anısı wardır heralde. otobüste görülen,beğenilen,tabiri caizse hasta olduğun bir karşı cins..:) cesaret toplamaya çalışırsın konuşsammı konuşmasammı rezil olurmuyum olmazmıyım falan fistan der iken mutlak sonuç gerçekleşir we yanına gidip konuşmaya büzük yetmez we hakikat gerçekleşir durağı gelince iner gider we bir daha hayatın boyunca görmezsin;) çok yaşadık biliyoruz. çok zekice ama şu zamana kadar kimsenin aklına gelmemiş fikir. şahsen hergün otobüse biniorum ama sittinsene aklıma gelmezdi. bence bu site patlayacak.çünkü toplumsal bi yaraya parmak basıyor:) bakalım.görelim

  7. handan dedi ki:

    bu sıtee gercekdenn muthıss bırr fıkırr ıcımde artık nuktelerıı bırıktırmemızee gerekk kalmıcakkk .. =))

  8. oguz dedi ki:

    İnternetin giderek çöplüğe dönüştüğü bir ortamda internet kullanıcılarına böylesine güzel ve özgün bir proje sundukları için site kurucularını tebrik ediyorum.

  9. chian dedi ki:

    Süeper bi fikir tebrik ederim:)Bu tarz toplu taşıma odaklı bir fikre dünyada da rastlamadım. Tamamıyla özgün bi fikir

  10. Hasan Keskin dedi ki:

    Yorumları okuyunca çok şaşırdım. bana göre fikir iyi bile olsa sitenin tutma olasılığı çok zayıf. Çünkü öncelikle her iki kişinin de böyle bir sitenin varlığından haberdar olması gerekiyor ki çok uzak bir ihtimal. Ayrıca buna benzer bir haberi daha önce ya webrazzi’de ya da başka bir sitede okumuştum o da otobüs yerine mekanlarda aynı kesişimi sağlamaya çalışan bi projeydi, ismini hatırlayamadım. Sonuç olarak fazla niş bir alan olduğundan sitenin veya ziyaretçilerinin hedefi tutturma olasılığı çok çok çok düşük.

    1. Erhan Erdoğan dedi ki:

      Bahsettiğin proje sanırım bu. http://www.catoen.com/

      1. Hasan Keskin dedi ki:

        Evet aynen buydu.

    2. Mustafa Ali Kuşçu dedi ki:

      Sana katılıyorum Hasan. Bencede sitenin tutma ihtimali çok çok zayıf.Ancak heves olabilir.

    3. kübra dedi ki:

      haklısın hasan.iki kişininde aynı anda akıl etmesi gerek istenilene ulasa bilmek için.

  11. Serkan dedi ki:

    Bu siteden çıkmıyorum valla mükkemmel bir proje , ve artık facebook sıkmıştı zaten artık otobusteyim bende 🙂

    1. ozan dedi ki:

      ne yalan soyliyim otobustegordum.com daha iyi bir site olmus bence

  12. mehmet dedi ki:

    öğrenci işi biraz. 3 yıl oldu şehir içi bir otobüse binmedim. bunun otostopAŞKLARI.com versiyonu bana daha uygun heralde 🙂 nerde otostop yapıyorsunuz gibi 🙂

  13. Sinan Elver dedi ki:

    İki sene önce düşündüğüm bu fikri gerçekleştiremedim. Sebebi hem maddi hemde tutulmuyacağına inandığım için, halende inanıyorum…

  14. salih dedi ki:

    bence bu site tutar arkadaşlar, baksanıza sitedeki basin sayfasina, bence cok iyi düşünülmüş bir proje, bu projeyi hayata geçiren arkadaşı tebrik ediyorum.

  15. Hasan Keskin dedi ki:

    Bu kadar fason yorumu ilk defa bir arada görüyorum ben de. o zaman kesin tutar bu proje 🙂

  16. Umut dedi ki:

    Kadınlar, erkekler ve ilişkiler üzerine kurulmuş bir sistem varsa mutlaka tutar. Aklımızı göbek bölgesinden beyin bölgesine çekebildiğimiz gün bu ülkeyi kimse tutamaz da bu ihtimal de zor görünüyor.

  17. ibrahim dedi ki:

    bizim hep biri ni görürdük ve bi daha görmrk için bi daha bi daha binerdik aynı sahatte aynı otobüse işallaha burda bu site de bulma şansını yakalarız bu siteye kuranlara tşkr ederiz
    :):)

  18. A.Enes Şenel dedi ki:

    Fikir olarak tutacağını düşünüyorum ancak sitedeki kullanıcılar arasındaki seviyeye dikkat edilmesi gerekir. Biraz siteyi dolaştım, seviye olarak zayıf yazılar gördüm. Site yöneticilerin buna çözüm bularak başarılarını artıracaklarına eminim.

  19. dincersalih dedi ki:

    Buradaki yorumlar gerçek mi ? bende cok bayağı bir fikir…

  20. kübra dedi ki:

    ne qüzel düşünülmüş böylee bende otobüste gördügüm birine aşığm (: ama knuşuyoruz ekledim faceboktaa ama sanıırm otobüs aşkım tek tarafLı 🙁 😀

Bir Yorum Yazın