İçerik sağlayan platformlar, hangi içeriği sağlıyor olursa olsun, birçok ülkede kullanıcılar için rekabet halinde. Müşterilerin ortalamada birden fazla - video platformlarında 3'e bile çıkan - üyeliği olduğunu düşündüğümüzde de birden çok parçaya ayrılmış kategorilerde içeriğe karşı ödenen para arasında bir denge kurmaya çalıştığı bir gerçek. Jenerasyonlar açısından bile farklı öncelikleri olan ödemeli servislerin birçoğunun eğlence aracıyla zaman kaybına yol açan kategoriler arasında gidip geldiği de görülmekte.
İçerik platformlarında farklı fiyatlandırmalar potansiyeli artırabilir
Müzik, video, oyun gibi platformlarda oyuncu sayısı artarken müşteriler de farklı içerikler nedeniyle seçim yapmakta zorlanıyor. Bu nedenle oyuncuların farklılaşmak için içerikle birlikte fiyatlandırmada da alternatifler geliştirmesi gerekebilir.
İlk Yorumu yazmak ister misiniz?
Yorum Yazmak için Giriş Yap