iOS için geliştirilen ve tasarımdan kurguya bütünlüğüyle övgüyü hak eden yeni bir indie mobil oyun, Sapan yaklaşık dört gün önce yayınlandı. Kısa sürede App Store'da öne çıkanlar arasında görünen Sapan, doğru noktadan, doğru açı ile tüm hedefleri tek atışta vurmanız gereken rahatlatıcı bir bulmaca oyunu. Oyun, bugün günlük ortalama bin kişi tarafından oynanıyor ancak sayı hızla artacak gibi görünüyor.
Madly Games adı altında oyunu geliştiren Melih Kavla, Sapan'ı baştan sona dört ayda tamamlamış. Bugüne kadar 3D oyun geliştirme üzerinde çalışan Melih, tek başına tamamlaması mümkün olan bir işi önceliklendirmiş ve ortaya Sapan çıkmış. Ücretli olarak 3.49 TL'den satılan Sapan'da iki yüze yakın aşama var. Tek topla başladığınız oyunu çift topla devam ediyor ve gizli aşamaları açabiliyorsunuz. Sapan her bölümde farklı çekiller ve yönlerle size yeni bir bulmaca sunuyor, sade arayüzüyle dilediğiniz yerde ve zamanda oyunun keyfini çıkarabiliyorsunuz.
Melih'in bizimle paylaştığı verilere göre, Sapan üzerinde bugüne kadar yaklaşık 82 bin bölüm oynandı, günlük oynan bölüm sayısı ortalaması ise 20 bin 500'e yaklaştı.
Sapan Melih'in yayınladığı ilk oyun değil. Daha önce birkaç 2D ve 3D oyun denemesi yapan Melih, Unreal Engine oyun motoru ve Epic Games'in ücretsiz dağıttığı 3D grafikleri kullanarak Cengaver adında bir oyun geliştirmiş. Melih, Sapan ile yeterince geniş bir kitleye ulaşabilirse kazancını yeni bir 3D oyun geliştirmek için kullanmayı planlıyor.