Girişim Ofisleri'nde bu hafta Plasenta'nın ofisini ziyaret ettik
Webrazzi TV

Girişim Ofisleri'nde bu hafta Plasenta'nın ofisini ziyaret ettik

girisim-ofisleri-logoWebrazzi TV'de Girişim Ofisleri'ndeki bu hafta durağımız Türkiye'nin önemli ajanslarından olan, Coca-Cola, Vodafone, TEB,  Efes, Doğadan gibi pek çok yerli ve yabancı müşteriye sahip Plasenta'nın ofisini ziyaret ettik.

Ümit Öncel'i Plasenta ofisinde şirketin kurucusu ve yönetici direktörü Cem Batu misafir ediyor. Haliç'in panoramik manzarasına sahip ofiste faaliyet gösteren Plasenta Conversation Agency'nin ofisi, ilginç bir hikayeye sahip binada bulunuyor.

Cem Batu'nun Plasenta'ya "conversation agency" demelerinin sebebini ve Plasenta'nın nasıl bir ortamda çalıştığını merak ediyorsanız, bu keyifli bölümü izleyebilirsiniz. Bu arada Plasenta ofisine yapacağınız yorumların yanı sıra, Cem Batu'nun Plasenta için yeni ofis arayışları ile ilgili yorumlarınızı da bekliyoruz! ;)

Diğer Girişim Ofisleri videolarına buradan, tüm Webrazzi TV yayınlarına ise bu adresten göz atabilirsiniz.

Yorumlar (17)
  1. Meriç Kara Meriç Kara

    Rica ediyorum, kopun gelin Taksim ve civarından

    Anadolu çok güzel

    Feneryolu'na gelin

    Ya da iyice kopun ve Göksu'ya gelin. Tutun bir villa, gönlünüzce takılın. Sıkılınca inin Beykoz'a, Kanlıca'ya. Yoğurt yiyin...

    Akşam dönüş problemli evet, ama olsun, ekip de zaten Anadolu'nun güzelliğini görünce (bkz: anadolu'dan görünüm) direkt köhnemiş Avrupa yakasından kaçıp gelirler ofisin civarına. Hatta Göksu'da olursanız kimse eve gitmez. :)

  2. Onur D Onur D

    Cem Batu adamın ham maddesi.

  3. Keyifli bi bölüm olmuş, teşekkürler.

  4. Profesyonelseo Profesyonelseo

    ya ben video izledim farklı odada aynı kişiler var

  5. Ofis bana tanıdık geldi :) eski mykmedya ofisi değil mi ? İlk webrazzi tv burdan yayına başlamıştı...

    1. Internet Baba Internet Baba

      Bende diyorum bu manzara bi yerden tanıdık nereden? Birde aklına takıldı niye youtube ye yüklediniz videoyu?

      1. Youtube a yüklenmesi hız ve kaydırma açısından çok iyi olmuş ayrıca hd kalitesi seçimide yapıldığından YOUTUBE A DEVAM...

  6. Cem bey çok içten ve samimi gerçekten.İşlerinde başarılar dilerim .

  7. T U G A Y T U G A Y

    Sıkılmayarak izlediğim 2. girişim ofisi harikaa :)

  8. Muhammet Sahin Muhammet Sahin

    Coca-Cola'nın da reklamı yapılmış süpersiniz:) Benim merak ettiğim bir şey daha bu girişim ofisleri videolarını izlediğim çoğun da genç arkadaşlar çalışıyor acaba çalışma şartları nasıl kaç saat çalışıyorlar ne kadar ücret alıyorlar. Genelde bilinen şey az ücret alırlar ve çok çalışırlar.

  9. Muhammet Sahin Muhammet Sahin

    Sanki ne iş yaptıklarını pek anlatamadı gibi :)

  10. Alessandro Alessandro

    Valla adam eğlenceli ve samimi bir insan belli, şaka maka derken coca cola'nın da reklamını yaptı gerçekten...ilk yorum olan Meriç Kara'ya da katılıyorum oralardan uzaklaşıp gitmek istiyorlarsa Göksu'ya gitsinler çok uygun kiralık yerler var, Avrupa yakasında ise Zekeriyaköy tarafında o kadar çok villa yaptılar ki uygun fiyatlı kiralık çok yer var...ama haliç tarafında yer varsa ve kirası uygunsa yine Eyüp tarafındaki Haliç manzaralı Flatofis'e gitsinler internet altyapıları sağlammış bayaa...(Bu arada konu ile alakası yok ama bi futbol delisi olduğumdan dikkatimi çekti 8,37' deki sakallı kardeş Barcelonalı Gerard Pique'ye ne kadar benziyor valla)

  11. Alessandro Alessandro

    Çok iyi ve samimi bir röportaj olmuş.

  12. Cem Batu tamam çok iyi çok tatlı anlatıyor fakat ortam bildiğin kurumsal ofis gibi yansımış; gülmeyen pür dikkat çalışıyormuş gibi görünen çalışanlar, masaların üstünde neredeyse sadece kalemlik,bilgisayar ve mouse, kişisel eşya neredeyse yok(post it bile göremedim). Nerede o Harlem Shake videosundaki Plasenta :)

  13. Özgür Özgür

    Çok keyifle izledim.. Cem bey kendi sempatisini ofis tasarımında da katsaydı çok daha güzel bir ofis çıkardı bence. Benim gözümde ofis bir devlet dairesini andırdı.

  14. bir an videonun sonlarına doğru ,çalısanların yanyana dizilip son derece yakınen birbirlerının dıbınde olmasını nasssıl da sıkıcı buldum,

    ben oyle bır ofıste çalısamazdım heralde,kısısel mahremıyet ısın hıc bır dakıkasında bu kadar ıhmal edılmemelı

  15. Cem abi sempatik birisiymiş.